„Vis dar nereti atvejai, kai transporto priemonė įsigyjama už maždaug 1–1,5 tūkst. eurų ir atsiradus nemažam gedimui tenka investuoti daug lėšų. Tais atvejais, kai automobilio remonto išlaidos viršija jo vertę, reikėtų įvertinti, ar tikrai verta investuoti į jo remontą, ar atiduoti jį transporto priemonių atliekų tvarkytojams“, – pranešime žiniasklaidai sako Eksploatuoti netinkamų transporto priemonių tvarkytojų asociacijos (ENTPTA) vadovas Vladimiras Jankoit.
Transporto priemonių techninės priežiūros ir remonto įmonės „TomServis“ vadovas Tomas Kazlauskas mini, kad maždaug iki 60–70 proc. serviso klientų, kurių turimų automobilių vertė siekia iki 3 tūkst. eurų, vis tik linkę transporto priemonę remontuoti, nors remonto išlaidos ir viršija automobilio vertę.