Reklama 2

Kaip mažyčiai uostų vilkikai patraukia milžiniškus krovininius laivus?

 

Galbūt filmuose, o galbūt ir kur nors uoste tai tikrai esate matę. Nedidelis laivelis priplaukia prie milžiniško krovininio konteinerinio laivo ir pradeda jį tempti. Iš pradžių viskas einasi lėtai, tačiau su kiekvienu metru laivas juda vis greičiau. Vilkikas jį traukia, atrodo, be jokio vargo, nors jis – keliasdešimt kartų didesnis ir sunkesnis. Kaip tai įmanoma?

Kada apsimoka pirkti automobilį iš JAV?

 

Nežinomybė dažniausiai priverčia žmones atsisakyti minties apie amerikietišką automobilį. Mokėti tūkstančius eurų už automobilį, apie kurio būklę reikia nuspręsti tik iš nuotraukų, tada dar keturženklę sumą atseikėti už gabenimą į Lietuvą, o vietoje – bent kelis šimtus už perdarymą? Taip už Atlanto pigaus automobilio kaina Lietuvoje gali išaugti keliomis dešimtimis procentų, rašoma pranešime.

Kodėl daugelis karinių transportinių lėktuvų yra aukštasparniai, o daugelis civilių lainerių - žemasparniai?

Aukštasparnio lėktuvo sparnai yra sumontuoti, kaip tikriausiai žinote, fiuzeliažo viršuje. Iš aukštasparnių lėktuvų lengviau apžvelgti žemę, nes platūs sparnai neriboja matomumo. Tai kodėl beveik visi civiliniai laineriai yra žemasparniai? O kodėl daugelis karinių transportinių lėktuvų yra aukštasparniai?

Elektromobilių įkrovimo tinklas turi būti pritaikytas ir sunkvežimiams

 

Iki 2025 metų Europos elektrinių sunkvežimių rinkoje dominuos pilnai elektra varomi sunkvežimiai, sudarysiantys 54,6 proc. rinkos.  Antroje vietoje atsidurs prie elektros tinklo jungiamos (plug-in) hibridinės transporto priemonės (37,4 proc.), o likusią dalį sudarys hibridiniai sunkvežimiai (8 proc.), rodo „Reportlinker“ atliktas rinkos tyrimas.

Balandį užfiksuotas naujų automobilių pardavimo rekordas

 

Preliminariais „AutoTyrimų“ duomenimis, gautais pagal ES reglamentuotą metodiką išanalizavus VĮ „Regitra“ pateiktus pradinius duomenis, 2018 m. balandį Lietuvos naujų lengvųjų automobilių (M1 ir N1) registravimas išaugo net 36 proc. iki 3 412 vnt. Tai geriausias visų laikų vieno mėnesio rezultatas, rašoma pranešime. Tuo tarpu 2017 m. balandį šalyje buvo įregistruoti 2 508 automobiliai.

Transportas, pakeitęs Vilniaus veidą visiems laikams

Raudonus troleibusus ir jų „ūsus“ galėtume vadinti Vilniaus vizitine kortele. Ši transporto priemonė kasdien keleivius perveža 19 maršrutų. Prieš daugiau nei prieš 70 metų jų buvo vos vienas. Senoji transporto priemonė važiuodavo nuo Geležinkelio stoties iki Antakalnio gatvės.

Greičiausias Lietuvos motociklininkas dalija patarimus, kaip išvengti nelaimių kelyje

 

Po šaltojo metų periodo į Lietuvos kelius išvažiuoja vis daugiau motociklų ir motorolerių vairuotojų. Lietuvos kelių policijos tarnybos statistika byloja, kad įprastai baikerių sezono pradžią žymi ne oficiali ceremonija, kasmet tradiciškai įvykstanti pirmąjį gegužės šeštadienį, o incidentai gatvėse. Tačiau draudikai neskuba plieninių žirgų gerbėjams klijuoti kelių chuliganų etiketės. 

Lietuvoje atidaroma „Audi Sport“ vairavimo akademija

Kauno „Audi“ centras švenčia vienerių metų veiklos sukaktį veikdami moderniausiame salone Baltijos šalyse. Ta proga bendrovė „Autojuta“ parengė unikalią dovaną keturių žiedų markės gerbėjams. Nuo šiol visi panorėjusieji galingus „Audi Sport“ ženklo modelius galės išbandyti lenktynių trasoje, mokydamiesi iš patyrusių automobilių sporto meistrų, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Lietuvoje nuperkama vis daugiau naujų ir naudotų automobilių

 

Pirmasis šių metų ketvirtis džiugino tiek naujų, tiek naudotų automobilių pardavėjus. Palyginti pastarojo dešimtmečio pirmojo ketvirčio duomenis su šių metų pirmaisiais trimis mėnesiais, 2018-ieji yra patys sėkmingiausi. Naudotų automobilių rinkoje ir toliau tvirtas pozicijas užima vokiškos markės, tuo metu naujų automobilių rinkoje ilgalaikis lyderis savo pociziją prarado.

Priminė, kaip deramai pasiruošti vairuotojo sėdynę kelionei

Vairavimo mokyklose jau nuo pat pradžių būsimiems eismo dalyviams akcentuojama, kaip svarbu taisyklingai paruošti vairuotojo vietą transporto priemonėje. Deja, vos tik gavus vairuotojo pažymėjimą, neretai pamirštama, kas buvo išmokta. Draudimo bendrovės ERGO Lietuvoje Transporto priemonių draudimo skyriaus vadovas Rimvydas Pocius akcentuoja, kad tinkamas sėdynės, vairo, veidrodėlių bei saugos diržų sureguliavimas – vienas svarbiausių žingsnių siekiant saugesnių ir patogesnių kelionių. Kone visi šiuolaikiniai automobiliai sukurti taip, kad vairuotojui leistų tobulai susireguliuoti „darbo vietą“, tačiau svarbu žinoti, kaip tai taisyklingai padaryti, rašoma pranešime spaudai.

Hibridinis „Porsche 919“ – greitesnis už „Formulę 1“

 

Praėjusiais metais Le Mano 24 valandų lenktynėse nugalėjęs „Porsche 919 Hybrid“ automobilis nuo šiol – ir Belgijos „Spa“ trasos rekordininkas. Neelas Jani 7,004 km ilgio Belgijos trasą, kurioje kasmet vyksta ir pasaulio automobilių sporto karalienės – „Formulės 1“ lenktynės – įveikė per 1 min. 41,77 sek. ir pagerino 2017-aisiais Lewiso Hamiltono su „Mercedes F1 Q07 Hybrid“ pasiektą rezultatą.

Aukštasis vairavimo pilotažas – misija įmanoma?

 

Lygiai prieš du dešimtmečius Aleksoto oro uosto pagrindinis pakilimo takas kelioms dienoms tapo kompanijos Audi saugaus vairavimo mokyklos (SVM) autodromu. 1998-aisiais ne tik pirmą kartą šalies automobilizmo istorijoje jau turintiems vairuotojų pažymėjimus buvo pasiūlyta pasimokyti užbėgti už akių galimiems nemalonumams susidūrus su akvaplanavimo efektu, prireikus posūkyje stabdyti, stengiantis išvengti staiga pasirodžiusios kliūties, kaip elgtis sprogus padangai ir t. t., bet ir importuota pati verslo idėja – padėti geriau pažinti ir prisijaukinti galingą techniką.

Ar žinote, kur galite palikti senas padangas?

 

Autoservisams uždrausta senas nenaudojamas padangas grąžinti transporto priemonių savininkams. Jas taip pat galite atiduoti prekybininkams, jei pas juos perkate naujas padangas. Atsikratyti nenaudojamomis padangomis galite ir atliekų surinkimo aikštelėse, LRT RADIJO laidoje „112“ kalbėjo Gamintojų ir importuotojų asociacijos atstovė spaudai Virginija Žygienė.

„Dyzelinas miręs“. O kas bus toliau?

Kovo mėnesį vykusioje konferencijoje „Audi“ Techninės plėtros departamento viceprezidentas Horstas Glaseris pristatė kasmetinius automobilių gamintojos veiklos rezultatus kartus su diagrama, rodančia, kad oro tarša visuose Vokietijos miestuose mažėja. „Oro kokybė vis gerėja ir gerėja, tačiau diskusija vis sunkėja ir sunkėja“, – sakė H. Glaseris.

Ar taisyklingai naudojatės kondicionieriumi?

 

Šiuolaikinis žmogus yra ganėtinai lepus sutvėrimas. Net ir sunkiasvorio vairuotojas – laikai, kai rūstūs sunkvežimių vairuotojai atvirose kabinose buvo pasiruošę visiems gamtos iššūkiams liko tik išblukusiose istorinėse fotografijose. Vos tik saulė pradeda kaitinti, sėsti į sunkvežimį be kondicionieriaus jau nelabai norisi. Tai patvirtins kiekvienas į Pietų Europą dažniau važinėjantis vairuotojas.

Visureigius perka ir dėl išvaizdos, ir dėl aktyvaus gyvenimo būdo

 

Lietuvių automobiliai didėja: visureigių pardavimų skaičius kiekvienais metais pralenkia bendrą rinkos augimą, o ir gatvėse tai akivaizdu – didesnio pravažumo automobiliai jau nieko nebestebina. Specialistų teigimu, žmonių norą iš tradicinių sedanų bei hečbekų persėsti į visureigius lemia besikeičiantys poreikiai bei didesnis praktiškumo poreikis.

Lietuviai ir elektromobiliai: glaudesniam santykiui trukdo dvi priežastys

 

„Ateitis laukia gera, tačiau dabartis – nekokia“, – teigia Naudotų transporto priemonių pardavėjų asociacijos vadovas Vismantas Baršys. Kodėl Lietuvoje elektromobiliai plinta ne taip sparčiai, kaip Vakarų Europoje? Atsakymai, specialisto teigimu, yra du – Lietuvoje dar nėra tinkamai išvystyta elektromobilių infrastruktūra, o patys elektra varomi automobiliai lietuviams dar yra per brangūs.

Powered by BaltiCode