Ssc pirmasis
Ssc antrasis

Taršos mokestis labiausiai paveiks regionų gyventojus: jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo

„Kažkada automobilis buvo prabangos, o dabar yra išgyvenimo reikalas. Jei kaime neturėsi automobilio, neturėsi ir darbo, nes jo tiesiog nepasieksi. Iki darbo vietos regionuose paprastai net autobusai nevažinėja arba jų grafikas neatitinka darbo laiko“, – taip, pasak Lazdijų rajone esančio Būdviečio seniūno Arūno Kundroto, automobilių taršos mokestis paveiks regionų gyventojus.

Tyrimas atskleidė, apie kokius automobilius svajoja lietuviai

Baltijos šalių vairuotojai svajoja apie skirtingus automobilius ir, turėdami galimybę įsigyti naują transporto priemonę, rinktųsi skirtingus jų modelius. Tyrimas parodė, kad daugiausia Lietuvos ir Estijos vairuotojų norėtų įsigyti visureigį, o dauguma latvių – šeimos automobilį. Beveik dvigubai daugiau lietuvių nei latvių ar estų rinktųsi elektromobilius, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naudotų automobilių prekeiviams vis sunkiau išsisukti nuo mokesčių: valstybės biudžetą papildė solidi suma

11,6 mln. eurų – tokia suma praėjusiais metais išaugo Valstybinės mokesčių inspekcijos (toliau – VMI) dėmesio sulaukusių naudotų transporto priemonių pardavėjų indėlis į valstybės biudžetą. Teigiamos tendencijos tęsiasi ir šiais metais – palyginus 2018 m. ir 2019 m. pusmečių rezultatus, kontroliuotų šio sektoriaus verslininkų sumokėta mokesčių suma išaugo 22 proc., rašoma pranešime žiniasklaidai.

Tūkstančiai lietuvių sukilo prieš automobilių taršos mokestį, tačiau jų surinkti parašai – praktiškai beverčiai

Praėjusią savaitę Aplinkos ministerija pristatė automobilių taršos mokesčio projektą, kuris sukėlė tikrą diskusijų audrą. Neilgai trukus buvo sukurta peticija, kurioje raginama pasirašyti prieš tokio mokesčio atsiradimą. Ją jau pasirašė daugiau nei 45 tūkst. lietuvių. Taip pat pasirodė ir kita peticija, kurioje raginama numatomus mokesčius padidinti dešimčia kartų. Tačiau, nepaisant aktyvumo, bent jau šiuo metu, tokie parašai praktiškai beverčiai.

Už automobilio stovėjimą kai kuriose vietose Vilniuje galima sumokėti ir bekontakte kortele

Naujiena sostinės vairuotojams – nuo šiol už automobilių stovėjimą aktyviausiai naudojamuose parkomatuose bus galima atsiskaityti ir bekontaktėmis banko kortelėmis, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Atnaujintus parkomatus su galimybe atsiskaityti bekontakčiu būdu galima rasti Vilniaus centre ir jo prieigose įrengtose mėlynojoje, geltonojoje ir raudonoje automobilių stovėjimo rinkliavos zonose, esančiose Didžiojoje, B. Radvilaitės, Vilniaus, Vokiečių, Šv. Jono, Universiteto, Pylimo, Geležinkelio, J. Lelevelio, Radvilų, Maironio, Bazilijonų, A. Smetonos, Pamėnkalnio ir Tilto gatvėse.

„Nissan Navara NP300“: pasirinkus neapdairiai – rūpestis, naudojant pagal paskirtį – pagalbininkas

Apie kaimą ir ten gyvenančius žmones neturiu jokios neigiamos nuomonės, todėl, pavadindamas „Nissan Navarą“ kaimietišku automobiliu, tikrai nenoriu jo sumenkinti ar ko nors įžeisti. Tiesiog toks būdvardis šiam automobiliui tikrai labai tinka. Ne itin rafinuotas ir nucackintas, bet labai darbštus ir neatsilikęs nuo technologinės pažangos.

Ant kelio nukritę lapai – pavojingi ne mažiau nei sniegas

Sinoptikams prognozuojant pirmąsias snaiges, draudikai perspėja ruoštis ekstremalioms vairavimo sąlygoms. Kiekvieną rudenį avaringumas, draudikų skaičiavimu, išauga dvigubai, o viena tinkamai neįvertintų rizikų – šlapios kelio dangos ir nukritusių lapų kombinacija, kuri tiek pat pavojinga, kiek ir pirmasis sniegas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Naugarduko gatvės atkarpoje mažinamas automobilių greitis

Naugarduko gatvės atkarpa tarp Švitrigailos ir Pylimo gatvių tampa draugiškesnė dviratininkams. Iki spalio vidurio planuojama pradėti ženklinti dviračių juostas, kad šiomis gatvėmis galėtų saugiai važiuoti ne tik automobiliai, bet ir dviračiai. Susiaurinta gatvės važiuojamąja dalimi bus galima važiuoti 30 km/val. greičiu, praneša Vilniaus miesto savivaldybė.

Sostinėje planuojami pokyčiai eisme ir rekonstrukcijos: kelios naujovės vairuotojų laukia jau šiemet

Nauja eismo tvarka Vilniaus senamiestyje, viešojo transporto ir kitų transporto priemonių srautų atskyrimas, šviesoforai be papildomų žaliųjų rodyklių – tai tik keli pakeitimai, kuriuos artimiausiu metu pastebės sostinės vairuotojai. Be šių, planuojama ir daugiau naujovių, dėl kurių dar bus sprendžiama arba laukiama kitų institucijų sprendimų. LRT.lt apžvelgia visus būsimus ir galimus Vilniaus eismo pakeitimus.

Paskata naujam automobiliui – tik simbolinė? Net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti savo kišenę

Jau lapkritį šalies vairuotojai gali tikėtis sulaukti valstybės pagalbos įsigyjant naują automobilį. Aplinkos ministerija skaičiuoja, kad dar šiemet bent 5 tūkst. vairuotojų galėtų atsikratyti senų taršių automobilių ir gavę tūkstančio eurų kompensaciją įsigytų naujas mašinas. Tačiau aiškėja, kad net ir gavus tūkstantį eurų, tektų kaip reikiant pakratyti kišenę.

Naujoji „Škoda Scala“: vokiečiai atlaisvino kilpą, veržiančią čekams rankas

Jei paklaustume vairuotojų nuomonės apie „Škoda“ automobilius, turbūt dažniausiai išgirstume atsakymą, kad tai geri automobiliai, tačiau jiems trūksta įvairovės ir geresnės įrangos. To priežastis – „Škoda“ priklauso vokiečių gigantui „Volkswagen“ ir šis užuovėją suteikęs sparnas kartais savo globotinius prispaudžia. Bet panašu, kad kuriant „Scala“ čekams buvo suteikta daugiau laisvės.

„Ford“ elektrifikuotų modelių spurtas: iki 2022 m. aplenks benzininius ir dyzelinius

Frankfurto automobilių parodoje „Ford“ tesi savo pažadą vartotojams: netolimoje ateityje gamintojas elektrifikuos daugumą savo modelių. Prognozuojama, kad iki 2022 m. pabaigos „Ford“ elektriniai modeliai pagal pardavimus aplenks benzininius ir dyzelinius „giminaičius“, rašoma pranešime žiniasklaidai.

Dar šiemet pavasarį Amsterdame „Ford“ atskleidė savo ateities viziją – nuo šiol visi nauji koncerno modeliai turės bent dalelę elektros – nuo „Mild Hybrid“ jėgainių, kur elektrinis variklis atlieka tik pagalbinę funkciją, iki grynų elektromobilių.

Powered by BaltiCode