Reklama 2

Geležies galite gauti ne tik iš mėsos - 7 vaisiai praturtinti šiuo mikroelementu

 

Geležies trūkumas organizme – rimta problema, galinti sukelti anemiją, nuolatinį nuovargį ir silpnumą.

Granatai – naudingi vaisiai tiems, kurie kenčia nuo anemijos.

Įsidėmėkite ir įtraukite šiuos vaisius į savo racioną. Ypač jie reikalingi vegetarams, kurie negauna geležies iš mėsos.

1. Datulės

250 g datulių turi 3 mg geležies. Džiovintas datules taip pat galima naudoti gaminant įvairius desertus, salotas, pyragus, bandeles.

2. Abrikosai

Abrikosuose yra baltymų, vitamino A, geležies ir kitų mineralinių medžiagų. Ypač daug geležies yra džiovintuose abrikosuose. 100 g džiovintų abrikosų turi pusę geležies dienos normos.

3. Figos

Figas taip pat galima valgyti ir šviežias, ir džiovintas. Džiovintas figas patartina pamirkyti vandenyje prieš valgant. Jų galima dėti į košes, kepinius, desertus, valgyti su ledais.

4. Razinos

Razinos – džiovintos vynuogės – naudingos žmogui dėl jose esančios geležies ir gliukozės. Pusėje stiklinės razinų yra 1,6 mg geležies, kurią lengvai pasisavina organizmas. Razinos su riešutais – geriausias užkandis tarp pagrindinių valgymų.

5. Džiovinti pomidorai

Džiovinti pomidorai nėra kasdienis valgis. Ir visai be reikalo. 100 g jų turi 9,1 mg geležies. Suaugusio žmogaus geležies norma yra 18 mg, vaikų – 10 mg.

6. Džiovintos slyvos

100 g džiovintų slyvų turi 9 mg geležies. Jas reikėtų pamirkyti prieš valgant. Džiovintomis slyvomis galima pagardinti sausus pusryčius, košes, kepinius, salotas ir net mėsos patiekalus.

7. Granatai

Granatai – naudingi vaisiai tiems, kurie kenčia nuo anemijos. Juos geriausia valgyti šviežius arba gerti jų sultis.

Technologijos.lt

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode