Naujos kartos „Peugeot 2008“ – pirmasis elektra varomas gamintojo SUV

„Peugeot“ paskelbė, kad metų pabaigoje rinką pasieksiantis naujasis „Peugeot 2008 SUV“ vartotojams bus siūlomas su trijų tipų varikliais: benzininiu, dyzeliniu ir elektriniu, rašoma pranešime žiniasklaidai.

„Peugeot“ tęsia savo įsipareigojimą prisidėti prie tvarios energijos eros. Erdvusis naujos kartos „Peugeot 2008“ SUV suteikia laisvę rinktis, kokį energijos šaltinį naudos automobilio variklis: benziną, dyzeliną ar elektros energiją.

O jau artimiausioje ateityje visus tris variklių tipus rinktis galės visų naujų „Peugeot“ automobilių pirkėjai“, – tikina „Peugeot Baltics“ vadovas Andrus Kuus.

Panaudota naujoji universali platforma

Kelis skirtingus energijos šaltinius šiemet pasirodysiantis „Peugeot 2008“ galės naudoti dėl universalios naujausios kartos modulinės platformos (angl. Common Modular Platform, CPM). Tuo pačiu tai – pirmasis elektra varomas „Peugeot“ SUV klasės automobilis.

Elektrinio variklio galingumas – 100 kW, o didžiausias sukimo momentas – net 260 Nm. Ištestuotas pagal naująjį nuvažiuojamo atstumo realiomis sąlygomis matavimo standartą (WLPT), „Peugeot“ SUV su 50 kWh talpos baterija viena įkrova įveikė 310 km.

Peugeot 2008“ taip pat įdiegta ir naujos kartos „Peugeot i-Cockpit 3D“ sistema. Didelio lietimui jautraus HD ekrano vieta užtikrina, kad informacija vairuotojui būtų aiškiai matoma – pateikiama akių lygyje.

Gausi ir naudinga įranga

Dar vienas drąsus „Peugeot“ žingsnis – moderni įranga ir vairavimą palengvinančios technologijos, perimtos iš aukštesnės klasės automobilių. Įspūdingą techninį arsenalą sudaro „Drive Assist plus“ sistema, įgalinanti pusiau autonominį vairavimą: pažangi nukrypimo iš eismo juostos apsauga, adaptyvi kruizo kontrolė su „Stop & Go“ funkcija bei automatinė aštuonių laipsnių EAT8 pavarų dėžė.

Taip pat automobilio statymo sistema „Park Assist“ valdo vairavimą įvažiuojant ir išvažiuojant iš stovėjimo vietos, naujausios kartos automatinė avarinė stabdžių sistema, gebanti atpažinti pėsčiuosius bei dviratininkus tiek dieną, tiek naktį. Sistema veikia, kai važiavimo greitis – nuo 5 km/val. iki 140 km/val.

Be to, dar ir išplėstinė kelio ženklų atpažinimo technologija (tokių kaip „Vienpusis eismas“ ar „Stop“) su greičio rekomendacijomis.

Išmanieji telefonai, kaip kasdienio gyvenimo palydovai, taip pat turės vaidmenį naujajame automobilyje. Juose esanti informacija naudojant „MirrorScreen“ technologijas („MirrorLink™“, „Apple CarPlay™“ ir „Android Auto™“) perduodama tiesiai į pagrindinį ekraną.

Pasiektas erdvės rekordas

Naujasis „Peugeot 2008“ dizainas išlaiko visas SUV klasės automobilio proporcijas. Tvirtas siluetas ir įvairios kėbulo detalės sustiprina tikro krosoverio išvaizdą, o priekyje sumontuotos LED dienos šviesos lempos jau yra tapusios firminiu naujausių „Peugeot 2008“ automobilių ženklu.

Erdvi galinė sėdynė bei bagažo skyrius paverčia „Peugeot 2008“ itin universaliu SUV, kuris pagerino naujosios CPM platformos rekordą. 4,3 m ilgio (ratų bazė – 2,6 m) automobilyje (net ir elektra varomoje versijoje) įmontuota ir patogi 434 l tūrio bagažinė.

Be įprastos spalvinės gamos, vartotojai galės pasirinkti ir „Elixir Red“, „Vertigo Blue“ bei „Fusion Orange“ atspalvius.

Lrt.lt

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode