Parama dėkojame




Paprastinama išorinės reklamos leidimų tvarka

Šiandien Vyriausybė pritarė Ūkio ministerijos siūlymams atsisakyti perteklinių reikalavimų įrengiant išorinę reklamą ir supaprastinti leidimų išdavimo procedūras. Ūkio ministerijos duomenimis, Seimui priėmus siūlomus Reklamos įstatymo pakeitimus administracinė našta verslui turėtų sumažėti apie 360 tūkst. eurų.

„Reklamos įstatymo pakeitimai ypač aktualūs smulkiajam verslui – iki šiol pertekliniai biurokratiniai reikalavimai apsunkindavo galimybes, ypač smulkiesiems verslininkams, įrengti išorinę reklamą. Priėmus šiuos įstatymo pakeitimus anksčiau būtini leidimai nebebus reikalingi“, – sako ūkio ministras Mindaugas Sinkevičius.

Ūkio ministerijos parengtame projekte siūloma nereikalauti leidimo įrengti išorinę reklamą tuo atveju, kai išorinė reklama įrengiama po stogine, pavyzdžiui, degalinėse, geležinkelio stotyse. Įrengiant reklamą parduotuvės viduje, kai ji yra matoma iš lauko (parduotuvių vitrinose), leidimas taip pat nebus reikalingas.

Siūloma panaikinti reikalavimą turėti leidimą įrengti reklamą ant transporto priemonių, naudojamų pagal jų tiesioginę paskirtį, t. y. jeigu jomis vežami žmonės arba kroviniai. Numatoma, kad leidimas bus reikalingas tik tuo atveju, jei ant šių transporto priemonių bus įrengiamas reklamai skirtas įrenginys.

Taip pat siūloma netaikyti reikalavimo turėti leidimą tuo atveju, kai iškaba įrengiama pagal įstatymu įgaliotos institucijos patvirtintą formą (notarų, antstolių kontorų iškabos) arba kai iškaba yra ne didesnio kaip 0,3 kv. m ploto ir ant jos pateikiamas reklamos davėjo pavadinimas.

Nustatomas ilgesnis – iki 10 metų – leidimo įrengti iškabą ar kitą išorinę reklamą galiojimo terminas (anksčiau buvo nustatytas 5 metų terminas). Reikalavimas gauti naują leidimą tai pačiai iškabai kas 5 metus yra našta verslui.

Supaprastinamos iškabos įrengimo ant daugiabučių namų procedūros – nustatoma, kad įrengiant nešviečiančią iškabą ant daugiabučiame name esančių negyvenamosios paskirties patalpų (parduotuvės, kirpyklos ir kt.) išorinės sienos reikalingas ne visų savininkų daugumos, o susirinkime dalyvavusių ar raštu balsavusių savininkų daugumos sutikimas.

Siekiant sumažinti verslo patiriamas išlaidas išorinės reklamos įrengimo projektui parengti ir pagreitinti leidimų įrengti išorinę reklamą išdavimą, savivaldybės įpareigojamos parengti ir patvirtinti tipinius išorinės reklamos įrengimo projektus ir jų įrengimo reikalavimus.

Reklamos įstatymo pakeitimo projekte numatyti ir kiti pakeitimai – reglamentuojama komercinių paslapčių apsauga, tikslinami kai kurių maisto produktų reklamos reikalavimai, taip pat tikslinama pažeidimų nagrinėjimo tvarka ir kt.

Ūkio ministerijos informacija

Taip pat skaitykite:

Nuorodų sąrašas

Nuorodų sąrašas

Powered by BaltiCode