Subalansuota skubantiems: kaip pavalgyti per 15 minučių

 

Šiuolaikiniam skubančiam žmogui itin svarbu ne tik greitai pavalgyti, bet kad valgomas maistas būtų dar ir sveikas. Darbo dienomis gaminti pusryčius, pietus ir vakarienę tiesiog nepakanka laiko dėl įtempto darbo grafiko ir turiningai leidžiamo laisvalaikio. Dažnai nutinka ir taip, kad dėl laiko stokos tiesiog pamirštame ne tik pusryčius, bet ir pietus, vietoj kurių tiesiog nuraminame skrandį pirmu pasitaikiusiu užkandžiu, nebūtinai sveikuolišku.

Kinų Naujieji metai: proga pakartoti naujųjų metų sutikimą, jeigu nespėjote palinkėti sau sėkmės

 

Ši savaitė yra pilna renginių ir švenčių. Užgavėnėms maišome tešlą blynams, Valentino dienai galvojame kaip nustebinsime savo antrąją pusę, o savaitės pabaigoje – vasario 16-tąją minėsime Lietuvos valstybės atkūrimo 100-metį. Taip pat šią dieną yra ir dar viena mums mažiau atpažįstama šventė. Sutinkami kinų Naujieji metai. 

Užgavėnių repeticija: neįtikėtina kelionė po skirtingas pasaulio blynų virtuves

Šiandien blynai yra žinomi visame pasaulyje. Ne paslaptis, jog populiarumo viršūnėje puikuojasi storieji amerikietiški blynai, o  taip pat ne mažiau pamėgti ir prancūzų, šilko plonumo blyneliai. Blynų rūšių yra daugybė: lankstyti, purūs, saldaus arba pikantiško skonio, stori arba ploni, kurių skonis priklauso nuo įdaro arba tešlos recepto.  

Duonos ir uogų pudingas

 

Reikės:

500 g braškių

300 g aviečių

250 g gervuogių

100 g juodųjų arba raudonųjų serbentų

150 - 160 g cukraus

13-14 riekių „Beatos virtuvės“ sumuštinių duonos

uogų, mėtos lapelių papuošimui

gilesnio dubens (salotoms)

Top 10 sveikos mitybos patarimų

Sveikos mitybos tendencijos tiek Lietuvoje, tiek visame pasaulyje kasdien vis stiprėja. Visgi kelias iki sveikos gyvensenos ir mitybos gali būti sunkus. Kaip pradėti? Kokių žingsnių imtis norint gyventi ir valgyti sveikiau? Kokios yra sveikos mitybos taisyklės? Į šiuos klausimus atsako ir pataria gydytoja dietologė Barbora Jarašūnė.

Powered by BaltiCode