Reklama 2

Tendencijos

Užvertėme paskutinį rudens kalendoriaus lapelį. Įžengiame į kalėdinį laikotarpį. Už kelių dienų bus įžiebta eglė, gatvės ir vitrinos pasidabins mažaverčiais blizgučiais, paliksiančiais mažiems vaikams, o kartais ir suaugusiems, šventinį įspūdį.

Nors šv. Kalėdos dar tolokai, parduotuvės mirga akcijomis, siūlo įvairias dovanas. Ir, kaip teigia, vieno iš didžiųjų prekybos centrų atstovai, kalėdinių prekių jau nupirkta trečdaliu daugiau nei pernai. Paskaičiuota, jog ir vienas pirkėjas per savaitę šiame prekybos tinkle išleido apie 4 proc. lėšų daugiau nei prieš metus.

Šiek tiek pasigilinkime į statistiką.

Ekspertai teigia, jog šiemet pastebi naujų tendencijų: žmonės pradeda ruošti šventėms gerokai anksčiau ir intensyviai perka dekoracijas. Kalėdinių žvakių ir žvakidžių jau nupirkta beveik dvigubai, eglučių ir jų stovų – ketvirtadaliu, kalėdinių eglių papuošimų – dešimtadaliu daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Pirmąją kalėdinės prekybos savaitę daugiausia buvo įsigyta žvakių ir namų tekstilės reikmenų – pledų, jų komplektų, užtiesalų. Žvakių – net 80 proc., pledų – 30 proc., popierinių kalėdinių servetėlių – net 70 proc. daugiau nei tuo pačiu metu pernai. Atsižvelgiant į ankstesnių metų tendencijas, prekyba dar labiau suaktyvės prieš šventes.

Analizuojantieji kelerių pastarųjų metų šventinės prekybos rezultatus, pastebi, kad lietuviai per šventes būna išlaidesni, leidžia sau vartoti daugiau, palepina save brangesniais pirkiniais ir produktais.

Iš to darytina išvada, jog apskritai gyvename ne taip ir blogai. Gal tik per daug greitai auga mūsų poreikiai. Žinoma, žvilgterėjus į kraštutinumus, statistika gerokai išsikreiptų. Neabejotinai pasirodytų didelis atotrūkis nuo apatinės iki viršutinės ribos. Ir vėlgi – grįžtant prie kraštutinumų, teisybės dėlei reiktų pasakyti, jog nei vieni, nei kiti nėra laimingi. Geriausia būti per vidurį.

Gero apsipirkimo!

Komentuoti

Apsaugos kodas
Atnaujinti

Powered by BaltiCode