Reklama 2

Bunda ligas platinančios erkės – laikas skiepytis


Užkrečiamųjų ligų ir AIDS centro (ULAC) specialistai įspėja, kad atšilus orui netrukus suaktyvės ir erkės, platinančios pavojingas ligas. Lietuvoje erkių platinamomis ligomis – erkiniu encefalitu (EE) ir Laimo liga (LL) asmenys serga net kelis kartus dažniau nei kitose Europos valstybėse.

Medicininis požiūris į organizmo „detoksikaciją“: mitai ir faktai

 

Pavasarį su bundančios gamtos grožiu kyla ir visokeriopos švaros poreikis. Tačiau užsibrėžtus pavasarinius tikslus neretai nustelbia bendras organizmo silpnumas. Pristigus jėgų ir energijos griebiamasi įvairių organizmo valymo priemonių. Pasak gydytojos dietologės Eugenijos Časaitytės, neapgalvotai pasirinkti metodai gali stipriai pakenkti natūraliai organizmo veiklai. Kaip paruošti organizmą pavasariui jo nežalojant, pranešime spaudai aiškina dietologė. 

Ieškantiems būdų padidinti erdvę: tobulos idėjos mažai svetainei


Tos siaubingos mažos svetainės niekada niekam nepatiko ir nuolat kėlė klausimą, kaip galima maksimaliai išnaudoti jų plotą.  

Jeigu kada nors svarstėte kaip išdėlioti baldus, kaip sutalpinti daugiau sėdimų vietų, kaip išgauti daugiau šviesos ir panašiai, štai jums kambariai – nuo genialių mažų erdvių iki didesnių svetainių su idėjomis, kurias galima pasiskolinti – kurie atskleis geriausius būdus, kaip išplėsti savo turimus kvadratinius metrus nieko negriaunant.

Kodėl sunkvežimiai ir autobusai nėra tokie aerodinamiški kaip automobiliai?


Mūsų automobiliai yra labai aptakūs. Tai padeda pasiekti geresnes dinamines savybes ir sutaupyti energijos. Pavyzdžiui, tik pažiūrėkite į Tesla Model S – aerodinaminių šio automobilio savybių pavydi ne vienas pramonės gigantas. Bet kodėl sunkvežimiai ir autobusai nėra tokie aerodinamiški? Juk jiems taip pat labai svarbu sutaupyti degalų ir efektyviai pasiekti maksimalų leistiną greitį.

Lietuvoje keliai barstomi druska, bet gal galėtume kaip Skandinavijos šalyse naudoti skaldą?


Teoriškai žiema baigėsi, tačiau žiemos sezonui keliuose dar toli gražu ne pabaiga - šaltukas naktimis vis dar darbuojasi. Mūsų šalyje, valstybinės reikšmės keliuose, per šaltąjį sezoną, paprastai išbarstoma apie 80 tūkst. tonų druskos.

Per parą į Lietuvos kelius, juos barstyti ir valyti, išvažiuoja apie 290 vienetų technikos. Kokia praktika yra taikoma kitose šalyse?

Kodėl oro uostų keleivių terminalai yra iškloti kilimais?


Kasdien per oro uostus pereina tūkstančiai žmonių. Tai – tarsi miestai miestuose, kuriuose verda savotiškas, kiek uždaras gyvenimas. Kasdien gyventojai šiame mieste keičiasi. Vieni čia užsuka trumpam, tarytum į svečius, palydi keliaujančius, nubraukia ašarą ir išskuba į savo gyvenimus. Kitiems oro uostuose tenka praleisti ne vieną ir ne dvi valandas. Jei dažnai keliaujate lėktuvais tikriausiai pastebėjote, kad keleivių terminalai labai dažnai būna iškloti kilimais, o štai zonos kur vaikšto ir pasitinkantys bei palydintys – plytelėmis. Kodėl taip yra? Tik nesakykite, kad manote, jog tai tik atsitiktinumas.

Powered by BaltiCode